رییس اداره تعاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان مسکن فرهنگیان تا 20 خرداد تمدید شد

شهرری (پانا)- رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت مهلت رفع نقص پرونده‎های الکترونیکی و تکمیل اطلاعات متقاضیان مسکن فرهنگیان در سامانه مربوطه، تا بیستم خرداد ماه جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان مسکن فرهنگیان تا 20 خرداد تمدید شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محسن عارفی افزود: با همکاری معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی همکاران ذی نفع تا تاریخ بیستم خردادماه جاری می توانند با مراجعه به سامانه http://maskan.medu.ir/ نسبت به رفع نقص و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

او از ایجاد امکان ثبت اعتراض و درخواست بررسی مجدد مدارک برای معترضان به نتایج اعلام شده در پالایش اولیه متقاضیان مسکن فرهنگیان خبر داد و یادآور شد: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس برخی همکاران از فعال بودن سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان تا بیستم فروردین ماه گذشته بی‌اطلاع بوده و درخواست تمدید مهلت رفع نقص اطلاعات خود را داشتند که خوشبختانه موافقت شد.

عارفی با تاکید بر اینکه مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست، تصریح کرد: همکاران فرهنگی متقاضی مسکن که قبلاً ثبت نام کرده اند اعم از شاغل یا بازنشسته فقط تا تاریخ ذکر شده می توانند در سامانه مسکن فرهنگیان نسبت به رفع نقص و یا اعلام اعتراض نسبت به نتایج اعلام شده اقدام کنند و پس از آن هیچگونه تغییراتی امکان پذیر نیست.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که شرایط و مشخصات آنان قبلا از سوی وزارت راه و شهرسازی تایید شده است و فرم امتیازبندی را تکمیل نموده اند از ورود به سامانه جدا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار