پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

همدان (پانا) - محمد پور داود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان طی پیامی ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

در متن این پیام آمده است:

خدای مهربان را تقدیس و ستایش سزاست که خوان کرمش را به وسعت پهن دشت گیتی گسترانید، تا عالمیان از لطف و رحمت واسعه اش متنعم شوند.

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار سیراب می شوند.

بی شک سازمان دانش آموزی نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی دارد و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

این سازمان به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

این جانب ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی و قدردانی از زحمات و تلاش های عوامل اجرایی این سازمان در استان، امیدوارم با استعانت از خدای سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همگام با دولت تدبیر و امید شاهد نقش آفرینی بیش از پیش این تشکل بزرگ دانش آموزی در سازماندهی و تقویت فعالیت های اثر گذار تربیتی در عرصه های مختلف به ویژه آموزش مهارت های اجتماعی، خبرگزاری دانش آموزی پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضاء و مربیان و پایگاه تغذیه سالم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار