مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر خبر داد

آغاز پویش رسانه‌ای خبرنگاران همدل در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از آغاز پویش رسانه‌ای «خبرنگاران همدل» خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش رسانه‌ای  خبرنگاران همدل  در استان بوشهر

به گزارش پانا ، عبدالله نجفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر بیان داشت: در حالی که رسانه های انقلابی استان بوشهر با حضور منسجم، آگاهانه و هدفمند به عنوان یک بازوی مهم خبری در جبهه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح سواد رسانه ای مردم برای مقابله با کرونا خوش درخشیده اند، این بار در جبهه ای دیگر به یاری نیازمندان می شتابند.

نجفی افزود: با آغاز و شیوع ویروس کرونا، شاهد گرفتاری های بخشی از مردم در موضوع معیشت هستیم که خبرنگاران بسیجی هم استانی به دعوت رهبر معظم انقلاب به همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه لبیک گفتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت : در رزمایش کمک مومنانه، رسانه های استان بوشهر با افکاری انقلابی و انگیزه ای جهادی به پویش ملی خبرنگاران همدل پیوسته و خود نیز به اندازه توان و وسع مالی همدلانه شرکت کرده اند.

نجفی تصریح نمود : این پویش ملی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و طی آن رسانه ای انقلابی استان بوشهر بار دیگر در خط مقدم هم یاری و کمک‌رسانی به مردم قرار می گیرند.

وی یادآور شد: در این پویش ، خبرنگاران هم دل با ارسال عدد یک به سامانه 660000098 ، به این پویش می پیوندند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت : جهت دریافت کمک های نقدی، شماره حساب 9_06062029_7586_1813 نزد بانک انصار به نام گروه جهادی شهدای رسانه و شماره کارت 6273811097048489 به این امر اختصاص یافته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار