نشست همدلی بهارانه منطقه 1

تهران(پانا)- نشست همدلی بهارانه با حضور صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 1، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با رعایت کامل نکات بهداشتی در آموزش و پرورش منطقه1 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست همدلی بهارانه منطقه 1
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، در هفته بزرگداشت مقام معلم، کارکنان معاونت ها و واحد های اداری آموزش و پرورش منطقه1 به صورت جداگانه و با رعایت فاصله اجتماعی در سالن همایش معلم مدیریت منطقه حضور یافتند و هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشتند.
صادق صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در این نشست های صمیمی، ضمن تبریک هفته معلم و تشکر از تلاش مجموعه اداری مدیریت آموزش و پرورش منطقه که در سخت ترین شرایط بروز کرونا باز هم در اداره حضور یافتند و امور مربوط به خانواده چند هزار نفری آموزش و پرورش منطقه را پیگیری می کردند؛ گفت: رسالت اصلی ما در اداره منطقه، ایجاد احساس رضایت برای فرهنگیان است. حالِ خوب و نشاط محیط اداری، نشاط و پویایی مدارس را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است برگزاری هر کدام از این جلسات دوستانه بر عهده ی معاونت های مربوطه بود و کارکنان اداری در فضایی شاد و دوستانه به مرور خاطرات شیرین معلمی و اداری پرداختند و پیرامون تلاش برای بهبود شرایط کاری بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار