ابلاغ برنامه عمل آموزش و پرورش منطقه1 به مدارس منطقه

تهران(پانا)- طاهری، معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 طی بخشنامه ای برنامه عمل آموزش و پرورش منطقه1 در سال تحصیلی 1399-1400 را به مدارس ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ برنامه عمل آموزش و پرورش منطقه1 به مدارس منطقه
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، طاهری معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 طی بخشنامه ای برنامه عمل آموزش و پرورش منطقه1 در سال تحصیلی 1399-1400 را به مدارس ابلاغ کرد.
برنامه عمل آموزش و پرورش منطقه 1 که توسط تیم کارشناسی متشکل از معاونین و کارشناسانی از واحد های مختلف آموزش و پرورش منطقه1 تهیه و تدوین شده است نقشه و نمای کلی فعالیت های منطقه در سال تحصیلی آینده را مشخص کرده است.
قرار است مدیران مدارس مقاطع مختلف منطقه پس از بررسی و مطالعه ی دقیق این برنامه، شورای آموزشگاه را در مدارسشان تشکیل داده و سپس بر مبنای این برنامه ابلاغی برنامه ویژه مدرسه خود را تنظیم نموده و عملیاتی کنند.
طاهری معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 ضمن قدردانی از همکارانش که در جهت تدوین این برنامه تلاش فراوانی کرده اند، ابراز امیدواری کرد با توجه دقیق به برنامه تدوین شده و عملیاتی نمودن آن می توانیم گام های موثری در راستای کیفیت بخشی به نظام و تعلیم و تربیت در منطقه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار