فعالیتهای حوزه پرورشی دانش آموزان و همکاران منطقه رودهن در شبکه اجتماعی دانش آموزان

رودهن (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن در خصوص فعالیتهای حوزه پرورشی دانش آموزان و همکاران در فضای مجازی و شبکه اجتماعی دانش آموزان ( شاد ) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیتهای حوزه پرورشی دانش آموزان و همکاران منطقه رودهن  در شبکه اجتماعی دانش آموزان

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن، سید احمد الهی نیا معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن در این رابطه اظهار کرد: همکاران زیر مجموعه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن، دوشادوش همکاران آموزشی در محیط مجازی و شبکه شاد به فعالیتهای پرورشی، تربیت بدنی، بهداشتی و ارائه مشاوره تحصیلی و تربیتی مشغول هستند.

او در ادامه افزود: به عنوان نمونه کلیپ هایی جهت انعکاس گوشه ای از فعالیتهای پرورشی و تربیتی و سلامت اداره آموزش و پرورش رودهن در رسانه ملی است ، که اخیرا از شبکه آموزش سیما پخش شده و در آن کلیپ خانم زینب ضرابی به عنوان مراقب سلامت و ریحانه حدادی به عنوان دانش آموز دبستان دخترانه پروین اعتصامی از برخی فعالیتهای آموزش و پرورش منطقه به نمایندگی از همکاران و دانش آموزان منطقه گزارش داده اند .

الهی نیا گفت: امیدوارم به زودی با توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و تلاش و مسئولیت پذیری آحاد جامعه خصوصا اولیا و مربیان و مدیریت و کنترل بیماری کرونا اوضاع به حالت عادی برگردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار