مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

محوری ترین برنامه دستگاه تعلیم و تربیت استان ایجاد آرامش فکری و روانی برای مجموعه آموزشی و اولیا دانش آموزان است

زاهدان (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت استان ایجاد آرامش فکری و روانی برای همه اجزا و عناصر مجموعه اداری، آموزشی ، اولیا و دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
محوری ترین برنامه دستگاه تعلیم و تربیت استان ایجاد آرامش فکری و روانی برای مجموعه آموزشی و  اولیا دانش آموزان است

حمیدرضا رخشانی ظهر امروز در نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل در محل خانه معلم زاهدان گفت:با توسعه فضاهای آموزشی، نگهداشت دانش‌آموزان از ۳۵ درصد به ۴۰ درصد رسیده وموجبات اطمینان خاطر و آسودگی فراوانی برای همکاران و دانش آموزان فراهم شده است.
او ادامه داد: قدردان زحمات و تلاش های همکاران عزیزمان در گذشته و نهادینه کردن این فرهنگ و نگاه بوده و هستیم و در ادامه مسیر، راه بزرگان این سامان را با جدیت و تلاش مضاعف خواهیم پیمود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: سیستان و بلوچستان در حوزه فضاهای های آموزشی در سالیان متمادی بسیاری از مشکلات و معضلات را به خود دیده و رنج بسیار کشیده، چرا که عقب ماندگی تاریخی را به دنبال داشته است.
او افزود: امروز به لطف حضور فرزند برومند این سامان در حوزه وزارت و ستاد، پروژه بلاتکلیف و ناتمامی در استان وجود ندارد و همه پروژه ها در حال تکمیل و بهره برداری می باشند.
رخشانی یکی دیگر از نگرانی های همکاران، دانش آموزان و اولیای آنان در زمان حضور در کلاس‌های درس را چراغ های غیر استاندارد و وسایل گرمایشی نامناسب بیان کرد و گفت: به همت و تدبیر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و با مشارکت استان‌های معین خراسان رضوی و تهران وسایل گرمایشی استاندارد جایگزین موارد قبلی خواهند شد که در این راستا ۴۳۵۰ بخاری‌ نفتی جدید به بدنه مدارس تزریق خواهد شد.

او ادامه داد: سالیان درازی است که کلاس های درس خشتی و گلی برای همه نگران‌کننده بود و امروز دیگر از این نوع کلاسها خبری نیست و 172 کلاس درس خشتی و گلی حذف و کلاس‌های استاندارد جایگزین آن شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان عنوان کرد: از سوی دیگر جهش و ارتقاء اعتبارات نوسازی در استان در سال ۹۸ که در دهه اخیر رشد 5 برابری داشته است نشان از حسن ظن و توجه همه مسئولین به ویژه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به مردمان سختکوش، صبور و مهربان سیستان و بلوچستان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار