بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره شروع سری آ

تهران (پانا) - بنابر اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، آنها امیدوار هستند تیم‌ها بتوانند از نیمه اردیبهشت تمرینات را آغاز کنند تا دیدارهای این فصل از سر گرفته شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره شروع سری آ

سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از کنفرانس تصویری که بین اعضا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این کشور و وزیر ورزش ایتالیا انجام شد، در بیانیه‌ای به نقل از گابریله گراوینه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نوشت:

" دنیای فوتبال به طور مستمر و مسئولانه در تلاش است تا راهکارهای مشخص و پایدار برای بحران ایجاد شده توسط کووید 19، از جمله راه‌حل‌های لازم برای محافظت از رقابت‌های فصل 21-2020 پیدا کند.

من از وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش به خاطر توجهی که در جلسه روز چهارشنبه به ما کرد تشکر می‌کنم که طی آن رویکرد ما به طور کامل توضیح داده شد.

ما می‌خواهیم با شرایط ایمن به بازی بازگردیم، چون این همان چیزی است که عقل سلیم به ما دیکته می‌کند و از ما خواسته شده است این کار را به کمک نهادهای بین‌المللی که با فوتبال ایتالیا در ارتباط هستند، انجام دهیم "

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در بخش دیگری از این بیانیه گفته است تیم‌های سری آ امیدوار هستند از 4 می ( 15 اردیبهشت ) تمرینات را آغاز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار