به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان دیدار کرد

زنجان (پانا) - به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و هیئت همراه با حضور در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی استان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان دیدار کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و زحمات شبانه روزی سپاه استان، اظهار داشت: سپاه در زمینه فرهنگی و تربیتی می تواند کمک شایانی به دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی مختصر از اقدامات و وضعیت آموزشی استان در ایام شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان زنجان از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا محتواهای مکمل آموزشی به صورت ویدئو،تصاویر و متن تولید و به طور گسترده در بین دانش آموزان توزیع کرد تا علی رغم تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نشود.

رفیعی افزود: در راستای حفظ و ترویج آرمان های انقلاب و شهدا اقداماتی صورت گرفته است که از جمله آنها می توان به دیدار های منظم هفتگی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر و ارائه گزارش از فعالیت بسیجیان در ایام کرونا، آموزش و پرورش را دستگاهی مهم و سرمایه معنوی معرفی کرد و همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها را در مسیر پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ضروری دانست.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان گفت: سلامتی انسان ها از هر چیزی مهم است و به همین منظور سپاه استان تمام امکانات بهداشتی خود را در اختیار علوم پزشکی استان قرار داد تا بتوانیم در این امر سهیم بوده و به یاری خدا از بحران عبور کنیم.

شایان ذکر است در این دیدار با اهدای لوحی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، از زحمات مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار