راه‌اندازی نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی کشور در البرز

کرج (پانا) - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام، این فاز به نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی کشور در البرز

به گزارش فارس، نادر ثناگو مطلق، با اشاره به راه اندازی چهارمین و بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت 165 هکتار گفت: پیش از این اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام در سه فاز و به مساحت 114 هکتار بوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بیان کرد: چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی به‌عنوان نقطه طلایی ارتقاء منطقه، گامی در جهت تحقق شعار سال و با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان داخلی در حال آماده‌سازی است که در آینده نه چندان دور شاهد فعالیت گسترده‌ای در این فاز خواهیم بود.

ثناگو افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام، این منطقه به نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به مطالعات صورت گرفته در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: فعالیت‌های این فاز در هفت پهنه تعریف شده همچنین میزان اشتغال هر فعالیت مشخص شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصای پیام در پایان افزود: در حال حاضر کلیه فضاهای این فاز در در مرحله اجرای زیر ساخت‌های است که پس از اتمام و این عملیات و آغاز فعالیت‌ها ده هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار