زینی‌وند: مدارس غیردولتی موظف به استفاده از شبکه شاد هستند

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد راه‌اندازی شبکه شاد یک تعهد بزرگ در نظام آموزشی کشور است و همه مدارس غیر انتفاعی موظف هستند از  این بستر برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
زینی‌وند: مدارس غیردولتی موظف به استفاده از شبکه شاد هستند

به گزارش ایرنا، مجتبی زینی‌وند درباره فعالیت آموزشی مدارس از شبکه شاد گفت: مدیران مشارکت استان‌های سازمان مدارس غیردولتی از راه‌اندازی و آموزش در بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزی استقبال کرده‌اند.

او افزود: شبکه شاد اقدامی بزرگ در نظام آموزشی است که آموزش را برای تمام دانش‌آموزان مهیا کرده و استقبال مدارس غیردولتی از این شبکه دانش‌آموزی مجازی بسیار بالا بوده است.

شکایت خانواده‌ها از کوتاهی در آموزش مجازی به ۴۳۱۷

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی همچنین درباره عملکرد مدارس غیردولتی در آموزش مجازی عنوان کرد: تمام مدیران مشارکت استان‌ها موظف شده‌اند که بر نحوه عملکرد مدارس در ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در ایام تعطیلی که یک تکلیف بوده نظارت کنند؛ چرا که آموزش و پرورش ارائه آموزش مجازی به دانش‌آموزان را الزامی کرده بود.

زینی‌وند ادامه داد: روسای مشارکت استان‌ها باید گزارشی از عملکرد مدارس را به سازمان مراکز و مدارس غیردولتی ارائه کنند، همچنین اگر خانواده‌ها در این مدت با کوتاهی در آموزش از سوی مدارس مواجه شدند، می‌توانند با شماره تلفن ۴۳۱۷ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

به گفته او مدارسی که در آموزش مجازی کوتاهی کرده‌اند، باید شناسایی شوند؛ چرا که این موضوع در میزان شهریه سال گذشته و امسال تاثیر دارد. عملکرد مدارس در کمیته ویژه سازمان بررسی و با متخطیان برخورد می‌شود.

عملکرد مراکز غیردولتی هنوز مشخص نیست

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در ادامه درباره عملکرد مراکز غیردولتی مانند آموزشگاه‌ها و تعیین تکلیف شهریه افراد در این کلاس‌ها افزود: در خصوص عملکرد این آموزشگاه‌ها و همچنین عودت شهریه به خانواده‌ها اکنون نمی‌توان اظهار نظر خاصی کرد.

زینی‌وند افزود: هنوز سال تحصیلی پایان نیافته و به صورت عادی تا خرداد ماه یک سال تحصیلی ادامه دارد. پس از اتمام ترم تحصیلی باید عملکرد آموزش مجازی آموزشگاه‌ها را بررسی کرد و سپس تصمیم گرفت.

او عنوان کرد: اکنون منتظر هستیم که برای اتمام سال تحصیلی تعیین تکلیف شود. سپس برای مراکزی که در قبال هزینه ای که دریافت کرده اند خدمات مجازی ارائه نداده اند، تصمیم گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار