مدیر آموزش و پرورش شهر قدس: دانش آموزان بسیجی ایثار و از خود گذشتگی را به خوبی معنا بخشیدند

شهر قدس (پانا) - گروه جهادی کانون آینده سازان انقلاب اسلامی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهر قدس، با تشکیل ایستگاه سلامت در کنار سایر نهادها و ارگان ها به مقابله با کرونا کمک می کند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهر قدس: دانش آموزان بسیجی ایثار و از خود گذشتگی را به خوبی معنا بخشیدند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهر قدس، گروه جهادی کانون آینده سازان انقلاب اسلامی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهر قدس، با تشکیل ایستگاه سلامت در کنار سایر نهادها و ارگان ها به مقابله با کرونا در شهرستان کمک می نماید.

صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در این رابطه اظهار کرد: دانش آموزان بسیجی شهر قدس با تب سنجی در درب منازل و سطح شهر، ضدعفونی مدارس و معابر، ، ضدعفونی خودروها و توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و بسته های بهداشتی و معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر بدون هیچ گونه چشم داشت مادی، ایثار و از خود گذشتگی را به خوبی معنا بخشیدند.

او در ادامه، ضمن قدردانی از این دانش آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب، تصریح کرد: استفاده از دوهزار لیتر مواد ضدعفونی جهت گندزدایی مدارس و معابر به ویژه محله های اسلامی، توزیع بیش از 200 بسته اقلام بهداشتی در روز و اهداء بیش از پنجاه بسته معیشتی و حمایتی در بین اقشار آسیب پذیر، بخشی از فعالیت های این دانش آموزان بسیجی بوده ، که تا پایان و ریشه کنی شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار