به تبعات اقتصادی و اجتماعی در دوران پساکرونا توجه شود

قزوبن (پانا)- سخنگوی پارلمان محلی قزوین تأکید کرد: کرونا تنها یک مساله پزشکی نیست،به ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این بیماری توجه شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
به تبعات اقتصادی و اجتماعی در دوران پساکرونا توجه شود

مهدیه سادات قافله باشی در اولین جلسه شورای اسلامی شهرقزوین در سال جدید گفت: تصمبم و تعجیل دولت مبنی بر فاصله گذاری هوشمند و عادی شدن شرایط در جامعه شاهد اتفاقات ناگواری درهفته های آتی نباشیم.

وی با انتقاد از عدم حضور نماینده شورای شهر در ستاد مبارزه با کرونا گفت: حضور منتخبین مردم که امین و سخنگویان شهروندان هستند دراین ستاد حضور مؤثر داشته باشند تا بتوانند خواسته مردم را مطرح کنند.

این عضو شورای شهر قزوین تاکید کرد: علی رغم اتفاقات تلخ ناشی از کرونا همبستگی غیرقابل انکاری در میان آحاد مردم شکل گرفت که از جمله آن می توان به کارگاههای خیاطی تولید ماسک و گان پزشکی و ... توسط مردم به ویژه بانوان وارائه بسته های حمایتی به نیازمندان اشاره کرد.

قافله باشی دوران پساکرونا را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: چه بسا دورانی که پس از این بیماری خواهد بود بسیار بدتر باشد، افسردگی شهروندانی که داغ عزیزانشان را دیدند؛ اما نتوانستند اشک بریزند ازمهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد.

سخنگوی شورای شهر خاطرنشان کرد: موضوع مهمی که در بحث بیماری کرونا وجود دارد این است که تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این بیماری در روزهای اول مورد غفلت واقع شد که لازم است برای دوران پساکرونا مدیریت شود.

قافله باشی خواستار توجه ویژه به معلولان جامعه شد و گفت: همه ما دوران قرنطینه خانگی را تجربه کرده‌ایم این افراد در تمام سال نمی توانند در شهرحضور یابند و باید قرنطینه اجباری را تحمل کنند؛ بنابراین ضرورت دارد نگاه ویژه ای به معلولین صورت گیرد تا بتوانند به سهولت در شهر تردد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار