آتش‌سوزی در انبار ۳ هکتاری چوب

تهران (پانا) - شب گذشته یک انبار بزرگ چوب و جعبه در بزرگراه آزادگان دچار حریق شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آتش‌سوزی در انبار ۳ هکتاری چوب

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی، حوالی ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه دیشب، نگهبانان یک گاراژ نگهداری از چوب و تخته با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانانِ ایستگاه های ۱۲۹، ۸۷، ۱۶ را به همراه تانکر آب و خودروی فوماتیک به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، خیابان غفاری اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در گاراژی به مساحت تقریبی ۳۰ هزار متر مربع، رخ داده و کانون آن یک باب انبار چوب به وسعت حدود هزار متر مربع است که شعله‌های آتش در حال سرایت به امکان مجاور بود و دود و شعله برخواسته از آن نیز تا شعاع چند هزار متری از محل قابل رویت بود.

در همین راستا نیز نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از تقسیم شدن به سه تیم عملیاتی همزمان با کشیدن چند رشته لوله ی آبدهی مشغول خاموش کردن شعله های آتش شده و دقایقی بعد، اقدام به مهار و کنترل آتش و جلوگیری از سرایت شعله‌های آتش به انبارها و گاراژهای مجاور کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی با تایید این خبر اعلام کرد که این حادثه خسارات جانی نداشت و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و لکه گیری در بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار