"مجازندران"، جشنواره‌‌ دانش‌آموزی در روزهای دور از مدرسه

ساری (پانا) - آموزش و پرورش مازندران با راه‌اندازی جشنواره‌ دانش‌آموزی "مجازندران" و مسابقات مجازی، به روزهای دور از مدرسه‌ دانش‌آموزان رنگ و بوی نشاط می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
"مجازندران"، جشنواره‌‌ دانش‌آموزی در روزهای دور از مدرسه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، "مجازندران"، جشنواره‌ دانش‌آموزی است که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی با آی‌دی‌ majazandarann@ راه‌اندازی شده است تا راهی باشد برای دور هم بودن و کار گروهی کردن دانش‌آموزان که این روزها به دلیل شیوع بیماری کووید 19 به مدرسه نمی‌روند.

این جشنواره برای تمام دانش‌آموزان دختر و پسر از همه مقاطع تحصیلی کشور در رشته‌های مختلفی چون قرائن قرآن، دکلمه، شعر، فن بیان، مجری‌گری، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، تذهیب، گرافیک، عکاسی، تکنوازی، تکخوانی، صنایع دستی، استندآپ کمدی، دابسمش و غیره برگزار می‌شود.

دبیرخانه جشنواره اعلام کرده که ۵۰ جایزه نفیس و لوح تقدیر ویژه برترین های آثار ارسالی دانش آموزان، ۱۰۰جایزه نفیس به قید قرعه ازمیان تمامی شرکت کنندگان در جشنواره و ۵۰ جایزه نفیس به قید قرعه از میان اعضای کانال شامل دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 20 اردیبهشت 99 است و نتایج جشنواره 4 خرداد 99 همزمان با عید سعید فطر اعلام می‌شود.

دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را به آی‌دی https://t.me/majazandarann در تلگرام و https://eitaa.com/majazandaran در ایتا ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار