مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

عملکرد مدیران باید در شرایط بحرانی ارزیابی شود

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بر ارزیابی عملکرد مدیران در شرایط بحرانی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مدیران باید در شرایط بحرانی ارزیابی شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، حسنعلی اصغری در جلسه شورای معاونین با حضور اعضاء با تاکید بر این موضوع که شهدا در شرایط بحرانی تمام وجود خود را فدای کشور کردند، بیان کرد: وظیفه همه ما ادامه دادن مسیر نورانی شهدا با عزمی جهادی است و اگر مسئولیتی امروز قبول کردیم نباید نسبت به آن بی تفاوت و بی اهمیت باشیم.

اصغری ضمن تاکید بر ارزیابی روش های آموزشی در شرایط کنونی به عنوان جهاد آموزشی، اظهار کرد: برای ما بهترین زمان برای ارزیابی خودمان و مدیران در این شرایط بحرانی است تا عملکردمان مورد سنجش کمی و کیفی قرار گیرند.

او افزود: معلمان عزیز با کار کارشناسی، مشورت جمعی و اقدامات خلاق تمام وجود خود را در راه خدمت رسانی به آموزش و عرصه مقدس تعلیم و تربیت گذاشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تغییر در اصلاح و ابتکار عمل روش های مختلف آموزشی در فضای رسانه ای برای مدرسان و دبیران ایجاد شده است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند و منابع آموزشی و انسانی بهترین و ارزشمند ترین ذخایر علمی آموزش و پرورش هستند.

او تاکید کرد: ضرورت تشکیل کارگروه مشورتی تحول و بهسازی در آموزش و پرورش با حضور همه فرهیختگان استان ایجاب می کند تا تحول های چشمگیری در آموزش و سیستم اداری ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار