در پی شیوع ویروس کرونا؛

دانش آموزان دشتستانی کمپین دانش آموزی« نه به سفر» تشکیل دادند

دشتستان (پانا) - در روزهای تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا، معلمان و دانش آموزان دشتستان با خلاقیت های متنوع برای آموزش و پویش همگانی مقابله با کرونا، محتویات گوناگونی تولید و از طریق فضای مجازی با سایر دانش آموزان به اشتراک می گذارند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان دشتستانی کمپین دانش آموزی« نه به سفر» تشکیل دادند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان، سید حسن لواسانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بیان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، مدارس سراسر کشور از جمله دشتستان تعطیل شده است، ولی فرآیند آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی توسط معلمان ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: با تعطیلی مدارس، معلمان دشتستانی با خلاقیت‌های خود نسبت به تولید محتوای آموزشی اقدام کرده و به آموزش از طریق فضای مجازی استمرار بخشیده اند.

لواسانی‌فرد افزود: در پی تعطیلی مدارس، وزارت آموزش و پرورش، آموزش دروس را از طریق شبکه آموزش و چهار صدا وسیما پیگیری کرده است و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز اقدام به راه اندازی شبکه اینترنتی شتاب کرده و روزانه مباحث درسی پایه‌های مختلف تحصیلی توسط معلمان هم استانی در این شبکه آموزش داده می شود.

او تصریح کرد: در این میان دانش آموزان مدارس محتلف شهر برازجان نیز با خلاقیت های خود اقدام به تولید و ساخت محتواهای آموزشی مختلفی در خصوص مقابله با ویروس کرونا کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: راه اندازی کمپین دانش آموزی نه به سفر و در خانه می مانیم توسط دانش آموزان عضو سفیران سلامت دبستان سعدی برازجان و همچنین پویش همگانی دانش آموزی کرونا را شکست می دهیم توسط دانش آموزان همین مدرسه از جمله محتواهای خلاقانه ایست که توسط دانش آموزان تولید و در فضای مجازی پخش شده است.

لواسانی فرد در ادامه با اشاره به فعالیت های چشمگیر همکاران و دانش آموزان بخاطر کمک به نشر مطالب بهداشتی در خصوص مبارزه با کرونا اظهار کرد: مریم بردستانی دانش آموز کلاس پنجم دبستان عترت برازجان یکی دیگر از دانش آموزان خلاقی است که با کمک خواهر خردسال خود در منزل، نمایش طنز کوتاهی با موضوع ویروس کرونا ساخته و آن را در فضای مجازی با سایر دانش آموزان به اشتراک گذاشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار