فرماندار ورامین : آب سد ماملو به ورامین رسید

ورامین(پانا) - فرماندار شهرستان ورامین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، آب سد ماملو به ورامین رسید و مردم این شهرستان از این پس، از آب سالم و بهداشتی تصفیه‌خانه هفتم برخوردار می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ورامین : آب سد ماملو به ورامین رسید

حسین کاغذلو فرماندار ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز شهرستان ورامین از منابع آب زیرزمینی و با بهره گیری از 32 حلقه چاه در شهر ورامین ، 12 حلقه چاه در منطقه خیرآباد و 4 حلقه چاه در شهر جوادآباد تأمین می‌شود.

او اظهار کرد: حق‌آبه شرکت آب و فاضلاب جنوب‌شرقی استان تهران از سد ماملو، 30 میلیون متر مکعب در سال است که 15 میلیون مترمکعب آب به شهرستان پاکدشت و شهرهای اطراف و 15 میلیون مترمکعب به شهرستان ورامین و قرچک اختصاص دارد.

کاغذلو تصریح کرد: به منظور تأمین آب شرب شهروندان ورامین از آب سد ماملو نیز اجرای شبکه انتقال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی قرار گرفت و با اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار در ابتدای امسال، عملیات اجرایی آن به پایان رسید و هم اکنون آب سالم و بهداشتی تصفیه خانه هفتم تهران واقع در سد ماملو، به این شهرستان رسیده است.

فرماندار ورامین گفت: عملیات انتقال آب سدماملو به شهرستان ورامین با اجرای 22 کیلومتر لوله‌گذاری چدن داکتیل در اقطار 600 ، 900 و 1200 میلی‌متری اجرا شده است.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار