امام جمعه موقت ورامین: مردم با مسئولان بهداشت همکاری کنند

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت ورامین از خدمات شایسته پزشکان و پرستاران تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین: مردم با مسئولان بهداشت همکاری کنند

حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین باعرض تسلیت به خانواده های محترمی که در اثر ویروس منحوس کرونا داغدار عزیزانشان شدند گفت: امروز ملت ایران امتحان سختی را پشت سر میگذارد وقطعا میتواند با همدلی و تعاون از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید.

او در ادامه ضمن تقدیر از گروههای جهادی که جهت ضدعفونی کردن معابر و اماکن به مبارزه با این ویروس پرداختندافزود: از کلیه علاقمندان به خدمت در این جهاد مقدس دعوت می شود به یاری دستگاهها و مسئولان امر بشتابند.

او بیان کرد: باید مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و سعی کنند از خانه ها بغیر از امور ضروری خارج نشوند، در اماکن عمومی رعایت بهداشت را جدی بگیرند، به هیچ وجه به شهرهای دیگر مسافرت نکنند و درعین حال به امور معنوی ، توسل وتوکل به خدا توجه داشته باشند.

حجت الاسلام محمودی گفت: امروز روز ایثار است ، باید مردم به یکدیگر در اجاره ها، هزینه ها و سایر امور کمک کنند و مسئولان امر نیز باید اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم گرفتار شایعات نباشند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین اظهار کرد: مردم و مسئولین امروز باید همه دست به دست یکدیگر جهت دفع این بلا تلاش کنند امید است خداوند به برکت دعای خوبان ونیکان خاصه عنایات حضرت ولی عصر(عج) ملت وکشور را از بلیات حفظ فرماید.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار