یک واحد مسکونی که اقدام به مداخله در حوزه زیبایی می‌کرد پلمپ شد

بوشهر(پانا)_معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک باب واحد مسکونی در شهر بوشهر که اقدام به مداخله در حوزه زیبایی به صورت تزریق ژل و بوتاکس می‌کرد پلمپ و پرونده خاطی به مراجعه قضایی تحویل داده شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
یک واحد مسکونی که اقدام به مداخله در حوزه زیبایی می‌کرد پلمپ شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر : دکتر جعفر زارعی‌زاده افزود: این فرد که دارای مدرک غیرپزشکی بود با اجاره یک منزل مبله و با تبلیغات فضای مجازی اقدام به جذب مشتریان در حوزه زیبایی کرده و در محیطی کاملاً غیر بهداشتی و نامناسب مداخلات تهاجمی در حوزه پوست و زیبایی را انجام می‌داده است.
وی تصریح کرد: اقدامات این چنینی می‌تواند تهدید جدی برای سلامت شهروندان ایجاد کرده از این رو از همشهریان عزیز خواهشمندیم فریب این تبلیغات را نخورده و برای رفع نیازهای مربوط به حوزه پوست و مو به متخصصین مربوطه مراجعه کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: از صاحبین املاک نیز تقاضا می‌شود ملک خود را با اطلاع و شناخت کامل به افراد واگذار نموده تا خدای نکرده مورد استفاده افراد سودجو قرار نگیرد.
پلمپ واحد مسکونی متخلف با حضور کارشناسان اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی و اماکن و با دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب بوشهر صورت گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار