حنیف نیا: نقش مربیان تربیتی برای دست یابی به هدف های تربیتی انکار ناپذیر است

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه19 تهران تربیت اسلامی را نهاد ارزشمندی بیان کرد که در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی پدید آمد و با نام و یاد معلمان شهیدی چون رجایی و باهنر آراسته شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: نقش مربیان تربیتی برای دست یابی به هدف های تربیتی انکار ناپذیر است

هادی حنیف نیا، مدیرآموزش و پرورش منطقه19 تهران گفت: این نهاد ارزشمند که به منظور حراست از مرزهای اعتقادی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و به منظور تبیین ارزش های انقلابی در مدارس تاسیس شده بود، در طول حیات پرثمر خویش تاثیرات قابل توجه و چشمگیری را در پویایی و بالندگی مدارس ایفا کرد.

حنیف نیا گفت: نقش آن به عنوان نهادی برای راهبری و هدایت جریان تربیت اسلامی در مدارس سبب شده است تا ضرورت وجودی آن در همه زمان ها حفظ شود.

حنیف نیا در ادامه افزود: این اعتقاد عمومی وجود دارد که تربیت در نظام آموزشی و مدرسه به یک فرد یا نقش معینی منحصر نمی شود، اما نمی توان انکار کرد که نقش مربی تربیتی در هدایت برنامه ها برای دست یابی به هدف های تربیتی انکار ناپذیر است.

مدیرآموزش وپرورش منطقه 19 تهران در انتها گفت: در سالروز تاسیس این نهاد مقدس، یاد و نام شهیدان عرصه علم و دانش به ویژه شهدای امور تربیتی و خصوصا شهیدان رجایی و باهنر را گرامی بداریم و از زحمات تلاشگران عرصه امور تربیتی و مربیان محترم منطقه 19 تهران قدردانی و سپاسگزاری نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار