مدارس حوزه‌های انتخاباتی سراسر البرز ضد عفونی می شوند

کرج (پانا) - ضدعفونی کردن مدارس حوزه‌های انتخاباتی سراسر البرز همزمان با کلیه مدارس کشور در دستور کار معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان‌ قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس حوزه‌های انتخاباتی سراسر البرز ضد عفونی می شوند

با دستور حاجی میرزایی،وزیر آموزش و پرورش در ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، ضدعفونی مدارس با اولویت مدارسی که در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی محل حوزه اخذ رای بوده‌اند از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ضدعفونی مدارس حوزه‌های انتخاباتی سراسر کشور در دستور کار معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است.

ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از سوی وزارت آموزش،گندزایی و ضدعفونی کلیه مدارس کشور با شروع از مدارس محل اخذ رای مجلس شورای اسلامی که محل مراجعه و تجمعات عمومی بوده رسما آغاز شده و تا پیش از بازگشایی مدارس نیز برای پاکسازی و ایمن‌سازی کامل ادامه خواهد داشت.

طبق هماهنگی به عمل آمده میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،جدای از دستورالعمل اعلام شده بهداشت محیط و گندزدایی سطوح به مدارس، در بسیاری از مناطق نیز از ظرفیت کارشناسان و متخصصین مراکز بهداشت مناطق نیز در اجرای ضدعفونی استفاده شده است.

در این راستا کمیته پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان البرز با هدف کرونا را شکست می دهیم تشکیل شده است که در آن خواسته شده فرهنگیان و دانش آموزان نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار