رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه: مهم‌ترین کارکرد انسان پرورش در سایه یادگیری است

چهاردانگه (پانا) - مانور یاوران انقلاب مدارس چهاردانگه، با حضور کارشناس مسئول تشکل شهرستانهای استان تهران، رئیس اداره آموزش و پرورش، نماینده بخشدار منطقه و سایر مسئولین در سالن ورزشی آموزشگاه دخترانه شهید وجدانی پاک اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه: مهم‌ترین کارکرد انسان پرورش در سایه یادگیری است

روح الله مسعود پوری، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در جمع دانش‌آموزان دختر پیشتاز مدارس چهاردانگه، با اشاره بر اهمیت یادگیری و پرورش در مدارس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارکرد انسان پرورش و رشد در سایه یادگیری است و یادگیری مانندحکاکی روی سنگ سالیان سال و حتی بعد از مرگ انسان باقی میماند و شما خود‌آگاهانه یا ناخودآگاه، در تمام لحظان زندگی از آن استفاده خواهید کرد و به آیندگان شما هم انتقال پیدا میکند.

او در ادامه با توجه به آموزش‌ها و مهارت‌های پیشتازان درمنطقه چهاردانگه افزود: سازمان دانش‌آموزی، در قالب پیشتازان، سبب تحقق یادگیری‌های مهارتی در شما دانش‌آموزان شده ،بخصوص یادگیری‌هایی که مهارت محورند و مهم‌ترین رکن مهارت‌ها، یعنی مهارت‌های اجتماعی را شامل میشوند.

مسعود پوری در رابطه با توانمندی‌های پیشتازان در آموزش و پرورش و سایر مددکاری‌های دانش‌آموزان در انقلاب چهل و یک ساله ایران اسلامی بیان کرد: شما دانش‌آموزان با رشد افتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی، هنری و... دارای توانمندی می شوید، و انسان توانمند انسانی است که خود را مدیریت می کند.

او خاطر نشان کرد:دانش‌آموزانی که تحت نظر سازمان دانش‌آموزی دوره دیده‌اند، این توانمندی را کسب کرده و افرادی هستند که در معرض کمترین آسیب‌های اجتماعی قرار میگیرن، زیرابا شناخت توانمندی‌های فردی، از خود، شناخت کامل دارند و راه و روش زندگی را آموزش دیده‌اند.

خبرنگار: فاطمه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار