کارشناس مسئول تشکل پیشتازان شهرستانهای استان تهران: هویت پیشتازان رفتار و نظم آنان در جامعه است

چهاردانگه (پانا) - مانور یاوران انقلاب مدارس دخترانه دوره اول و دوم چهاردانگه، با حضور کارشناس مسئول تشکل شهرستانهای استان تهران، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، نماینده بخشدار منطقه، وسایر مسئولین در سالن ورزشی آموزشگاه دخترانه شهید وجدانی پاک اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس مسئول تشکل پیشتازان شهرستانهای استان تهران:  هویت پیشتازان رفتار و نظم آنان در جامعه است

در این مراسم مسیب غلامی، کارشناس مسئول تشکل پیشتازان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با توجه بر الگو برداری دانش‌آموزان پیشتاز از دوازده منش سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی دوازده منش است که شامل ادب و احتران، میهن دوستی، یاری و مهربانی، معنویت، شجاعت و دلیری، نظم و قانونمداری و... می‌باشد؛ که نشئت گرفته از قرآن و تعالیم اسلام و انقلاب اسلامی‌اند.

او در ادامه بیان کرد: منش‌های سازمان دانش‌آموزی، نشان از آن دارند که می خواهد شما دانش‌آموزان آینده ساز ایران زمین را، فردی با تربیت و درک اجتماعی بالا رشد دهد، و منش‌ها را در وجود شما نهادینه کند تا جامعه‌ای قدرتمند و فهمیم بسازیم.

او افزود: اگر فردی الگویش از قرآن و منش‌های سازمان دانش‌آموزی باشد، قطعا فردی مفید برای جامعه خود خواهد بود و پیشتازان باید بدانند که لباس فرم و دستمال‌گردن هویت ظاهری و نمادین شما را تشکیل میدهد؛ در صورتی که هویت پیشتازان ایران زمین، رفتار و نظم آن‌ها در جامعه است.

غلامی در ادامه برای دختران پیشتاز چهاردانگه از منش‌های الگو برداری شده از آیات قرآن اذعان کرد: شما بعنوان یک پیشتاز باید راهنمای دیگران باشید و امید است دانش‌آموزان پیشتاز از منش‌های الگو گرفته شده از قرآن کریم، الگو پذیر باشند، و بتوانند آنها را در زندگی خود نهادینه سازند، قطعا جامعه‌ای موفق خواهد بود که بتواند خانواده، مدارس و دانش‌آموزانی موفق و با بار علمی بالا را پرورش دهد.

خبرنگار: فاطمه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار