قهرمانی تیم ژیمناستیک بانوان پاکدشت در مسابقات کشوری

پاکدشت ( پانا )- تیم بانوان پاکدشت با درخشش در دومین دوره مسابقات ژیمناستیک(ژیم فورلایف)کشوری که به میزبانی شهرستان رامسر برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم ژیمناستیک  بانوان پاکدشت در مسابقات کشوری

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش شهرستان پاکدشت طی سخنانی ضمن اشاره به قهرمانی تیم ژیمناستیک « ژیم فورلایف» شهرستان پاکدشت در مسابقات کشوری اظهار کرد: ورزشکاران مادر قالب دو تیم فونیکس و طوفان در این رقابت ها شرکت کردند که تیم فونیکس با مربیگری سحر آشوری و سرپرستی شبنم آشوری در این مسابقات قهرمان شد و تیم طوفان هم با مربیگری عاطفه کردبچه و سرپرستی وحیده وحیدی عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

او در ادامه اعضای تیم فونیکس و طوفان را برشمرد وافزود: ورزش ژیمناستیک نقش و جایگاه ویژه ای در ورزش های استرالیایی دارد. این ورزش می تواند مهارت های پایه و اصلی مربوط به تحرک و انعطاف پذیری، اعتماد به نفس، تسلط را پایه گذاری کند.

یوسف زاده بیان کرد: ژیمناستیک ریتمیک به دلیل حرکات نرم و روان این ورزش به راحتی می تواند قدرتش را برای بهبود سلامتی و تناسب اندام به شما نشان دهدو در حقیقت با انجام این ورزش، قدرت عضلانی، انعطاف و هماهنگی دست و چشم می تواند بهبود یابد علاوه بر این از طریق این حرکات شما می توانید ضربان قلب خود را افزایش دهید که برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است و برآنیم تا با همت سایر عوامل دست اندرکار ورزشکارانمان را برای کسب سهمیه مسابقات المپیک آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار