کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت پاکدشت: برگزاری مسابقات قرآنی نقش مهمی در ترویج آموزه های قرآنی دارد

پاکدشت (پانا) - کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برگزاری مسابقات قرآن در دو گروه دختران و پسران در دبیرستان الغدیر و امام جعفر صادق علیه السلام خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت پاکدشت: برگزاری مسابقات قرآنی نقش مهمی در ترویج آموزه های قرآنی دارد

هادی علی عسگری کارشناس مسئول اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این رابطه اظهار کرد: نگاه به قرآن و مفاهیم آن باید ویژه باشد و برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در این زمینه نقش مهمی در ترویج آموزه‌های قرآنی در مستحکم شدن شیرازه ذهنی دانش آموزان خواهد داشت. هدف از برگزاری مسابقات قرآن این است که گزاره‌های کلام الهی پناهگاه زندگی ما قرار گیرد.

او در ادامه بیان کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات جریان سازی فرهنگی است و نگاه و هدف ما از برگزاری مسابقات قرآن راه‌گشایی برای افراد مختلف جامعه و انس هرچه بیشتر آنان با این مصحف شریف است.

او افزود:مضامین قرآنی تنها محدود به آیات قرآن کریم نمی‌شود و باید از همه موضوعات و منابع مستند در بهره‌برداری از قرآن کریم برای پیشرفت و توسعه همه جانبه ابعاد روحی دانش آموزان و نوجوانان استفاده شود.

علی عسگری با تاکید براین که اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه اولین دستاورد جریان‌سازی است، اذعان کرد: افرادی که در مسابقات مفاهیم شرکت می‌کنند یک گام از بقیه جلوتر هستند. توسعه ایمان به قرآن بسیار مهم است. ایمان به کتاب‌الله پس از ایمان به الله و رسول اکرم(ص) اهمیت بسیار دارد. ما باید به کتاب‌الله با عمق جان وصل باشیم و با تمام وجود در خدمت قرآن باشیم.

خبرنگار: زهرا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار