چرا تورهای نوروزی را برای سفر در عید انتخاب کنیم؟

تهران(پانا)- عید نوروز برای خیلی ها بهترین فرصت برای مسافرت رفتن است، در این روزها می توان با فاصله گرفتن از کار و دغدغه های کاری، با توجه به اینکه بیشتر افراد 14 روز تعطیل هستند، فرصت مناسبی برای مسافرت رفتن است و می توان در این ایام در کنار خانواده به استراحت و تفریح پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
چرا تورهای نوروزی را برای سفر در عید انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه هزینه سفرهای خارجی گران تر است، برای سفری مقرون به صرفه و ایده آل مقاصد داخلی طرفداران بیشتری دارد. با توجه به اینکه دراین روزها مسافران بیشتری به سفر می روند رزرو تورهای نوروزی می تواند بهترین شیوه برای سفرتان باشد.

همانطور که می دانید سفر با خودروی شخصی در کنار مزایایی که دارد ممکن است برایتان سخت باشد و شما اگر اقامتگاهتان را از قبل رزرو نکرده باشید، از آنجا که هتل ها در تعطیلات عید از قبل رزرو می شوند، ممکن است اقامتگاه مناسبی را پیدا نکنید. از این رو تورهای مسافرتی نوروزی می تواند انتخاب مناسبی برای سفرتان باشد، با رزرو این تورها تمام کارهایی که برای سفرتان باید انجام دهید را به کارشناسان آژانس های مسافرتی می سپارید و با خیال راحت به سفر می روید.

اگر قصد سفر در عید را دارید باید از قبل برای آن برنامه ریزی کنید، چرا که عید مسافران زیادی برای سفر اقدام می کنند. تورهای نوروزی کیش جزو پرطرفدارترین تورهای مسافرتی نوروز است، این جزیره در ایام عید بخاطر آب وهوای ایده آلی که برای گردشگری و تفریحات آبی دارد معمولا شلوغ است. البته که هفته دوم عید به نسبت هفته اول خلوت تر است.

کیش به نسبت سایر مقاصد جنوبی گران تر است و در کنار هتل ها و رستوران های ارزان شما امکان اقامت در هتل های لاکچری و همچنین سرو غذا در رستوران های مدرن و گران قیمت کیش را خواهید داشت. پس اگر قصد سفر لاکچری را دارید کیش بهترین گزینه است.

برای سفر ارزان و مقرون به صرفه می توانید تورهای نوروزی قشم آرشین پرواز را رزرو کنید. جزیره ی قشم بزرگترین جزیره ی خلیج فارس و مقصدی ایده آل برای گردشگری است، قشم به اندازه ی کیش جذاب و مدرن نیست و مقصدی بکر و آرام برای تفریح و گردش است.

قشم هم مانند کیش تفریحات دریایی متنوعی را برای گردشگران دارد ولی بیشتر این تفریحات در جزیره قشم ارزان تر از کیش است.

یکی دیگر از مقاصدی که برای سفر در عید معمولا مسافران به آنجا سفر می کنند، شهر مشهد مقدس می باشد. تور مشهد نوروز 99 جزو تورهایی است که مسافران از روزها قبل و حتی از ماه قبل برای سفر در عید برای آن برنامه ریزی می کنند. بیشتر مسافران و زائران برنامه ریزی می کنند که در لحظه ی تحویل سال در مشهد باشند به همین خاطر هر ساله هفته دوم عید شهر مشهد خلوت تر است.

در ادامه گفتنی است که برای انتخاب مقصد سفر و رزرو تور، آژانس مسافرتی آرشین پرواز می تواند بهترین راهنمای شما برای سفرتان باشد.

همانطور که می دانید فصل زیبای بهار و فرارسیدن نوروز باستانی فرصت بسیار مناسبی است که می توانید با سفر به شهرها و کشورهای متفاوت از تعطیلات خود لذت ببرید. برای سفر خارجی هم می توانید تور استانبول نوروز 99 را رزرو کنید و از سفر به کشور ترکیه و تماشای جاذبه های تاریخی و دیدنی آن لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار