خرید اینترنتی بلیط قطار صبا در علی بابا

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
خرید اینترنتی بلیط قطار صبا در علی بابا

تهران(پانا)- اگر از طرفدارهای سفر زمینی به خصوص سفر با قطار باشید، حتما خرید بلیط قطار برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه با چه قطاری سفر می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت سفر شما و زمانی که در مسیر طی می‌کنید خواهد داشت. تندرو بودن قطار و ارائه خدمات رفاهی باکیفیت، از ویژگی‌هایی است که باید در انتخاب قطار در نظر بگیرید.

خوشبختانه این روزها ناوگان حمل و نقل ریلی کشور پیشرفت چشمگیری کرده و قطارهای شرکت‌هایی مثل رجا در میان مردم از محبوبیت بالایی برخودار هستند. دراین مطلب قصد داریم به بررسی مزایای خرید یکی از قطارهای این شرکت به نام قطار صبا بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا بلیط قطار صبا بخریم؟

قطار صبا از معدود قطارهای دو طبقه‌ای است که شما می‌توانید در کمال آسایش و راحتی با آن سفر کنید. شاید با شنیدن اینکه این قطار اتوبوسی است، به یاد قطارهای اتوبوسی معذب و ناراحتی بیفتید که برای همیشه شما را از سفر با قطار پشمان می‌کنند! ولی اینطور نیست. این قطار در دسته قطارهای تندرو قرار می‌گیرد و شما با خرید بلیط آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد خود خواهید رسید.

با دانستن ویژگی‌های جذاب قطار صبا، احتمالا برای همیشه خاطره سفر با قطارهای اتوبوسی بی‌کیفیت را دور می‌اندازید و سفرهای ریلی زندگی شما وارد مرحله جدیدی خواهند شد. از جمله ویژگی‌های این قطار می‌توان به صندلی‌های لوکس مجهز به سیستم صوتی و تصویری، وجود ویلچر در صورت نیاز مسافران، سیستم تهویه مطبوع، سیستم ارتباط داخلی و توزیع هدفون در میان مسافران. جالب است بدانید با وجود اتوبوسی بودن قطار صبا، صندلی‌های آن به نوعی طراحی شده‌اند که کاملا برای خواب مناسب هستند و دیگر مجبور نخواهید بود در طول تمام مسیر بنشینید! تمام این ویژگی‌ها باعث شده این قطار موفق شود به رقابت با قطار فدک بپردازد. البته این مسئله جای تعجبی هم ندارد؛ چرا که شرکت حمل و نقل رجا این روزها 66 درصد از مسافران قطار در سطح کشور را جا به جا می‌کند و ویژگی‌های رقابتی از این دست باعث شده که قادر به رسیدن به چنین موفقیتی شود.

بلیط قطار صبا را از کجا بخریم؟

راه‌های زیادی برای خرید بلیط این قطار وجود دارد. قدیمی‌ترین و شاید سخت‌ترین راه ممکن برای این کار، مراجعه به دفاتر فروش حضوری بلیط است. می‌توان گفت انجام چنین خریدی این روزها اصلا به صرفه نیست؛ چون شما باید زمان زیادی را در ترافیک بمانید و احتمالا در دفتر فروش مورد نظر هم منتظر بمانید و شاید با این روش، نصف روز خود را از دست بدهید. خبر خوب است که روش‌های بهتری برای خرید بلیط وجود دارد. به لطف پیشرفت‌های سرویس‌های اینترنتی، به راحتی می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و با این روش، در هزینه، زمان و انرژی خود هم صرفه‌جویی کنید. برای مثال، می‌توانید از بخش خرید بلیط قطار علی بابا استفاده کنید. انجام این کار با مراجعه به وبسایت و همچنین استفاده از اپلیکیشن علی بابا امکان‌پذیر است. کافی است به پلتفرم مورد نظر خود مراجعه کرده و گزینه قطارهای سالنی را انتخاب کنید تا در میان دیگر گزینه‌های موجود، گزینه خرید بلیط‌های قطار صبا هم برای شما به نمایش دربیاید.

قطار صبا چه تفاوتی با قطار فدک دارد؟

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، بارزترین تفاوت این دو قطار در سالن آنها است. قطار صبا از نوع سالنی بوده و قطار فدک کوپه‌ای است. شاید بتوان گفت قطارهای فدک از جمله معدود قطارهای لوکسی هستند که شایسته داشتن چنین لقبی هستند. امکانات ارائه شده در این قطارها به نسبت دیگر قطارهای کوپه‌ای چند سطح بالاتر هستند و تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر با قطار را برای شما به ارمغان می‌آورند. تفاوت بارز دیگر قطارهای فدک با قطار صبا در سرعت رسیدن به مسیر است. قطارهای صبا از نوع تندرو هستند ولی سرعت حرکت قطارهای فدک از نوع معمولی است. بنابراین قبل از خرید بلیط، باید مشخص کنید که دلتان می‌خواهد چند ساعت را در مسیر طی کنید!

قطار صبا در چه مسیرهایی سرویس می‌دهد؟

شرکت مسافربری رجا برای این قطار سرویس در مسیرهای تهران مشهد و تهران رشت را در نظر گرفته است. این قطار در مسیر تهران به رشت هر روز ساعت 8:35 صبح حرکت کرده و هر روز ساعت 16:35 از رشت به سمت تهران حرکت می‌کند. در مسیر تهران به مشهد هم، قطار صبا ساعت 8 صبح به سمت مشهد حرکت می‌کند.

سفر به مشهد با کمترین هزینه

حرف آخر

انتخاب بین قطار تندرو و قطار معمولی برای افرادی که عاشق سفر کردن با قطار هستند کار سختی است. اگر از علاقه‌مندان به استراحت در کوپه شخصی خود و تماشای مناظر بیرون هستید، پیشنهاد ما به شما سفر با قطارهای کوپه‌ای مثل قطار فدک است و اگر می‌خواهید در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسید، بلیط قطار صبا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فراموش نکنید که تجربه خود از خرید بلیط و سفر با قطار را با ما در میان بگذارید. آیا تا به حال تجربه خرید بلیط قطار علی بابا را داشته‌اید؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار