امام جمعه شهر قدس:جمهوری اسلامی حامی مستضعفان عالم است و در دفاع از مظلوم حد و مرز نمیشناسد

شهرقدس (پانا) - نماز جمعه این هفته شهر قدس به امامت امام جمعه منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر قدس:جمهوری اسلامی حامی مستضعفان عالم است و در دفاع از مظلوم حد و مرز نمیشناسد

حجت الاسلام جوکار امام جمعه قدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدا محوری در زندگی در رابطه با ادامه سیره مبارزاتی حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از ولایت بیان کرد: یکی دیگر از راه‌های حضرت زهرا سلام الله علیها، ممانعت از بردن امیر المومنین علیه السلام به مسجد برای گرفتن بیعت اجباری بود.

او در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خطبه های نماز جمعه (۲۷ دی ۹۸) اذعان کرد: سخنان مهم و تحول آفرینی که قرار است آتش فتنه‌ها را خاموش کند و افق چشم انداز پیش‌رو را مشخص کند از پشت تریبون نماز جمعه بیان شد که نشان از ظرفیت تریبون نماز جمعه و اهمیت نماز جمعه در اسلام است. موجی پس از شهادت سردار سلیمانی ایجاد شد، رهبری موج جدیدی آغاز کردند و فرمودند که باید قوی‌تر و با اقتدارتر شویم. متولیان امر فرهنگی، دانش‌آموزان و دانشگاهیان، طلاب، اساتید و صاحب نظران باید به این موضوع توجه داشته باشند.

حجت الاسلام جوکار افزود: در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی معنویت و اخلاق باید قوی شد. درعرصه سیاسی و اقتدار سیاسی مشارکت بالا در انتخابات نشان از قدرت بوده و در مقابل دشمن اقتدار آفرین و مصونیت بخش و بازدارنده است. در بعد داخلی نیز با تشکیل مجلس قوی و کارآمد و انقلابی و متدین و جوان، اقتدار و قدرت درونی پیدا میکنیم. دولت ناچار است به مجلس قوی پاسخ دهد . مشارکت اثرگذار و آگاهانه و مومنانه داشته باشیم و نگاه قومی و قبیله ای و حزبی نباشد و در تراز گام دوم انقلاب مجلسی تشکیل دهیم.

امام جمعه شهرقدس اظهار کرد: تعبیر رزمندگان بدون مرز، از سپاه قدس نشان میدهد که سپاه قدس رسالتش حفظ کرامت انسانی و بشری دارد. این فرمایش رهبری مطابق بند ۱۶ اصل سوم قانون اساسی و اصل ۱۵۴ قانون اساسی است. جمهوری اسلامی حامی مستضعفان عالم است و در دفاع از مظلوم حد و مرز نمیشناسد و نسبت به مسلمانان جهان تعهد برادرانه دارد. فرمان رهبری نتیجه کاملا راهبردی دارد و از پس سپاه قدس و جبهه مقاومت از آرمان خواهی به سمت اقدام و عمل حرکت خواهد کرد و پس از این سرتاسر جهان برای تروریستهای امریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نا امن خواهد بود و قطعا آمریکا باید از غرب آسیا خارج بشود.

او تصریح کرد: خون پاک سردار سلیمانی و ابوالمهندس و همرزمان شهید انسجام آفرید و سیل خروشان علیه امریکای جنایتکار به پا کرد. این سیل خروشان متوقف نخواهد شد تا آمریکا از منطقه خارج شود و رژیم صهیونیستی نابود شود. براثر اقدام موشکی سپاه، ابهت آمریکا در شکسته شد. و در دنیا ضربه ای خورد هنوز سیلی ها برای آنها در راه است. آنها که عصبانی هستند به دنبال فشار حداکثری حتی از جنس فوتبال هستند و افکار جوانان ایران را تحت تاثیر قرار میدهند. این نشان از خشم دشمن است و لازم است دیپلماسی فعال ورزشی در کشور راه اندازی شود تا از این حوادث پیشگیری شود و به ورزش لطمه وارد نشود.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار