,وزیر راه و شهرسازی خبر داد: ۷۰۰ میلیارد تومان خسارات اولیه سیل اخیر در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - به گفته وزیر راه و شهرسازی سیل جنوب سیستان و بلوچستان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه ها، پل ها، آبراه‌ها و ابنیه فنی این استان وارد کرده است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
,وزیر راه و شهرسازی خبر داد:  ۷۰۰ میلیارد تومان  خسارات اولیه سیل اخیر در سیستان و بلوچستان

محمد اسلامی در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان نیکشهر اظهار کرد: تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی اصلی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بازگشایی شده است.

او با بیان اینکه به راه‌های فرعی و روستایی نیز تا حد زیادی خسارت وارد شده و نیاز به ترمیم دارد ادامه داد: بر اثر این سیل بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه ها، پل ها، آبراه‌ها و ابنیه فنی این استان وارد شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برنامه موکد دولت بازگرداندن شرایط عادی به زندگی مردم و رسیدگی به وضعیت مسکن است که به این منظور بنیاد مسکن در منطقه مستقر و در حال شناسایی و ارزیابی وضعیت هستند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر راه‌های آسیب دیده ترمیم و یا در حال ترمیم هستند، افزود: حضور به موقع دستگاه‌های امداد رسانی به مردم موجب شد که از ۸۰۰ محور آسیب دیده که مسدود شده بود، با همت راهداران و با بسیج ماشین آلات اکثر این محور‌ها بازگشایی شده و تنها ۳۰ مسیر روستایی باقی مانده که نیرو‌ها و ماشین آلات در حال کار هستند.

اسلامی با بیان اینکه سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در جریان سیلاب اخیر آسیب دیده اند گفت: اولویت ما در گام اول برقراری تردد دوم تثبیت تردد و سوم بازسازی راه‌ها است که همه این موارد به طور متوازن در این استان‌ها در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار