شهادت سردار سلیمانی،پیامد های راهبردی جدی برای آمریکا دارد

لامرد(پانا)-مشاور فرمانده کل قوا در جمع مردم لامرد گفت: باید با قاطعیت این را بگوییم که وضعیت منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی، علیه آمریکا خواهد بود و به عبارت دیگر، خونی که برزمین ریخته شد، پیامدهای راهبردی جدی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار سلیمانی،پیامد های راهبردی جدی برای آمریکا دارد

سردار حسین دهقان در مراسم یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور مردم در حسینیه حضرت زینب (س) لامرد برگزار شد، ضمن تکریم از خدمات سردار رشید جبهه مقاومت و برشمردن ویژگی‌های شخصیتی او، گفت: امروز سلیمانی تنها فرزند و قهرمان ملی در جغرافیای ما نیست بلکه به عنوان الگو در همه دنیا در برابر مبارزه با ظلم و غارت و حفظ امنیت در منطقه شناخته شده است.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه قاسم سلیمانی ولایی تمام عیار بود، افزود: سردار سلیمانی علاقه مند بود که با هیچ عنوانی مورد خطاب قرار نگیرد و وصیت کرد که او را سرباز خطاب کنند و بر روی سنگ قبر آن عزیز نوشته شد "سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی" چرا که او تلاش می کرد هرچیزی که رهبری می گوید به طور کامل انجام دهد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی؛ حس شهید شدن را در وجود خودش پیاده کرده بود و در هیچ عرصه ای از شهید شدن فرار نکرد و همیشه شهید زنده بود، وقتی نام شهیدان خرازی و باکری و همت و شهید کاظمی عنوان می شد، اشک از چشمانش جاری می شد و در این غصه بود که از همرزمانش جامانده است.

وی با اشاره به اخلاص و معنویت شهید سلیمانی، اظهار کرد : سردار سلیمانی، پرورش یافته در مکتب امام و رهبری بود و آنقدر اخلاص و تواضع داشت که سعی می کرد دیده نشود و این تواضع در رفتار نظامی او نیز وجود داشت.

وی با اشاره به نقش آفرینی سردار سلیمانی در جبهه مقاومت، بیان داشت: همه ی منطقه، سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده پذیرفتند چرا که او با خودش امنیت و آرامش را به منطقه آورد، به گرایش‌ها و نژادهای افراد نگاه نکرد و مرزها را برداشت و به حفظ کرامت انسانی اعتقاد داشت و بر همین مبنا با ظلم و تجاوز مبارزه کرد و همین شد که او را به چهره‌ای جهانی در مبارزه با خشونت و ظلم تبدیل کرد.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه سردار سلیمانی؛ فرمانده شجاع و باتدبیر بود، گفت: سردار سلیمانی در مبارزه با داعش، در جنگ ۳۳ روزه لبنان، مقابله با تروریسم جهانی و در همه جا با شجاعت و تدبیر تصمیم گرفت و شجاعانه و متعهدانه عمل کرد.

دهقان تصریح کرد: سردار سلیمانی قادر بود در موقعیت‌های حساس، تصمیم درست بگیرد و آنها را قاطعانه اجرا و تمام افراد را با خودش همراه کند و به همین دلیل بود که می‌گوییم از دست دادن حاج قاسم برای تمامی ملت بلکه منطقه سخت بود. امروز قاسم تنها نیست و بعد از شهادت او دیدیم که میلیون‌ها قاسم در سطح دنیا هستند و این جریان مقاومت را ادامه می دهند.

سردار دهقان در ادامه گفت: سردار سلیمانی با حضور در مقام فرماندهی قدس، تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا را با شکست مواجه کرد و آنان تحقیر شدند و پس از شهادتش نیز وحدت و انسجام در منطقه و کشورمان دیدیم.

وی با تاکید بر شکست آمریکا در ترور و شهادت سپهبد سلیمانی، تصریح کرد: ترامپ به دنبال تحریم ایران رفت و با شکست مواجه شد و بدین خیال بودند که جبهه مقاومت از بین می رود اما خواسته آنان تحقق پیدا نکرد و ایران پس از شهادت او، یک سیلی به آمریکا زد که غافلگیرانه و هوشمندانه و پشیمان کننده باشد و به دنیا گفتیم که ایران تسلیم نمی‌شود و پایگاه بزرگ آمریکا در عراق را مورد حمله موشک‌ها قرار دادیم و نتوانستند مانع حمله موشکی ایران شوند.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: با قاطعیت این را بگوییم که وضعیت منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی، علیه آمریکا خواهد بود و به عبارت دیگر، خونی که برزمین ریخته شد، پیامدهای راهبردی جدی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار