در آستانه هفته شوراهای آموزش وپرورش صادر شد؛

پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن 26 دیماه هفته شوراهای آموزش وپرورش

زاهدان (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت 26 دیماه سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش وپرورش پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن 26 دیماه هفته شوراهای آموزش وپرورش

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش و پرورش به عنوان نهادی اجتماعی ماهیت و کارکردی مشارکتی دارد و مشارکت جزء لاینفک دستگاه تعلیم وتربیت و بعنوان اتاق فکر آموزش و پرورش به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند.

درسند تحول نظام آموزشی کشور استراتژی آموزش و پرورش ارتقا کیفیت در آموزش و پرورش است و این تنها با کمک، همکاری و مشارکت اولیا و سایر نهادها و دستگاهها اتفاق خواهد افتاد، البته با اجرای طرح های مختلف گام های بسیار خوبی درزمینه مشارکت تاکنون برداشته شده است.

به همین منظور در 26 دی ماه سال1372هـ.ش. در مجلس شورای اسلامی یکی از مترقی ترین قوانین پس از انقلاب اسلامی در خصوص آموزش و پرورش با عنوان «قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش» تصویب شد که ابزاری مؤثر در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و برنامه های توسعه کشور در زمینه مسائل آموزش و پرورش در استان ها، شهرستان ها و مناطق بوده و از سوی مدیران و مسئولان دولتی و عموم مردم و خانواده ها مورد اهتمام ویژه قرار گرفته است.

اینجانب این هفته را به تمامی فرهنگیان گرانقدر، خیرین ارجمند و همچنین به اعضای پرتلاش و دلسوز شورای آموزش و پرورش استان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

حمید رضا رخشانی

مدیر کل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار