با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای عالی هاسب( همدلان آینده‌نگر استان)؛

نشست هم اندیشی مهارت افزایی دانش آموزان سیستان و بلوچستان با مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه هاسب برگزار شد

زاهدان ( پانا) - با هدف مهارت افزایی دانش آموزان سیستان و بلوچستان نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای عالی هماهنگی هاسب در تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مهارت افزایی دانش آموزان سیستان و بلوچستان با مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه هاسب برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مهارت افزایی دانش آموزان سیستان و بلوچستان با مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه هاسب در تهران برگزار شد .
در این نشست که با حضور اعضای کارگروه های توانمندسازی ،سرمایه گذاری و مدرسه سازی به صورت تلفیقی و با تمرکز بر مهارت آموزی دانش آموزان مدارس شبانه روزی انجام پذیرفت، حمید رضا رخشانی اظهار داشت: مدارس شبانه روزی بهترین فضا و فرصت برای ایجاد زمینه مهارت آموزی و ارتقاء سطح توانایی های فردی دانش آموزان است.

او خواستار تخصیص اعتبار و تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای شروع فعالیت و فرایند مهارت آموزی و موضوع تولید و اشتغال زایی، بازاریابی برای فروش و خرید تولیدات دانش آموزان توسط خیرین نیک اندیش و صدور گواهینامه مهارتی توسط سازمان فنی و حرفه ای برای علاقمندان و کارآفرینان شد .

شایان ذکر است، در این جلسه اعضای شورای هماهنگی هاسب نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای محقق شدن و تغییر شرایط موجود در حوزه مهارت آموزی دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار