رشد ۱۸ درصدی حجم معاملات تالار بورس ارومیه

ارومیه (پانا) - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از رشد ۱۸ درصدی حجم معاملات تالار بورس ارومیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۱۸ درصدی حجم معاملات تالار بورس ارومیه

وحید جوادی اظهار کرد:در هفته گذشته، تعداد ۱۳۸ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۵۴۴ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۷۴۴ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۸۷ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۲۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

او افزود: حجم معاملات تالار بورس ارومیه نسبت به هفته گذشته با رشد ۱۸ درصدی و ارزش معاملات نیز با رشد ۱۱ درصدی همراه بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۵۴ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی، کارگزاری سرمایه و دانش بیشتر ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۶ درصد به خود اختصاص دادند.

جوادی گفت:همچنین در این هفته سهام شرکت بانک ملت با ۱۷ درصد ارزش کل معاملات در رده‌ی نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی بیان کرد:شاخص کل بازار بورس با ۳ هزار و ۲۹۲ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۳۵۳ هزار و ۸۰۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۷۱ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۴ هزار و ۵۵۹ واحد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار