برگزاری مسابقه انشاءنویسی بین سوادآموزی شهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا)- ریس آموزش وپرورش حمیدیه با حضور در جمع شرکت کنندگان مسابقه انشانویسی سوادآموزان گفت: نگاه ویژه ای در ریشه کنی بی سوادی شهرستان داریم.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه  انشاءنویسی بین سوادآموزی شهرستان حمیدیه

رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با حضور در جمع سواد آموزان شهرستان بیان کرد: امیدواریم روزی فرارسد تا بتوانیم در شهرستان حمیدیه با وجود مشکلاتی که وجود دارد از جمله موضوع مهاجر پذیر بودن این شهرستان، درصد باسوادی در جامعه هدف را با تلاش مضاعف به 100 درصد رسانده یا به این رقم نزدیک نماییم و به سوی ریشه کنی بیسوادی گام برداریم.

او در ادامه افزود: نگاه ویژه ای به ریشه کنی بی سوادی در شهرستان داریم و در همین راستا کلاس های نهضت سواد آموزی را به صورت ویژه در برنامه های آموزش و پرورش شهرستان را دنبال می کنیم.

در ادامه کارشناس سوادآموزی آموزش و پرورش حمیدیه در رابطه با این طرح گفت: طبق سنوات گذشته مسابقه انشانویسی در حمیدیه نیز برگزار می شود و سواد آموزان در این مسابقه شرکت کردند.

سعیدی در ادامه افزود: برای اجرای این مسابقه تمهیداتی از جمله تشکیل ستاد امتحانات سوادآموزی، جلسه توجیهی آموزش دهندگان و تعیین گروه داوری مجرب صورت گرفته است تا آثار مطلوبی برای ارسال به استان آماده شوند.
گفتنی است در این مسابقه با شرکت ۶۳ نفر از سواد آموزان دوره انتقال شرکت کردن که ۱۵درصد آنها جهت تشویق به معاونت محترم سواد آموزی استان معرفی شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار