زنگ پدافند غیر عامل در دبیرستان آزادگان نطنز نواخته شد

نطنز(پانا)- زنگ پدافند غیر عامل با حضور سعیدی معاون فرماندار ، سرهنگ خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، چاوش مدیر آموزش و پرورش ، مشربی رییس اداره فرهنگ و ارشاد و فرمانده بسیج دانش اموزی در دبیرستان آزادگان برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۶۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ پدافند غیر عامل در دبیرستان آزادگان نطنز نواخته شد

سعیدی معاون فرماندار شهرستان نطنز در مراسم مانور پدافند غیرعامل گفت:امروزه مغوله مقابله با پدافند غیرعامل در اقدامات دفاعی کشور های مختلف قرار گرفته است.
معاون فرماندار شهرستان نطنز افزود پدافند غیر عامل مغوله ای است که امروزه در اقدامات دفاعی کشورهای مختلف جهان، فایل جدیدی برایش باز شده است و امروزه بسیاری از جنگ های نظامی جای خود را به جنگ های سایبری و بیولوژیک داده اند.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقای آمادگی های دانش آموزان در برابر رویدادهای تهدیدآمیز، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه هایی مثل مانور زلزله یکی از برنامه های کلیدی مجموعه تعلیم و تربیت در خصوص ارتقای آمادگی های دانش آموزان در برابر تهدیدات است.
معاون فرماندار شهرستان نطنز افزود: آن چیزی که در حوزه پدافند غیر عامل میتواند خودش را در جامعه جا بیندازد و بتواند عاملی بشود برای حمایت و حفاظت از یک کشور روش های مقابله با نفوذ با جنگ غیرعامل است که این امر حتما در دستور کار این مدرسه و این آموزش و پرورش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار