جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس: 

انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر در تاریخ ملتهای منطقه و جهان دارد.

ارومیه (پانا)- جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت؛ انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر در تاریخ ملت های منطقه و جهان دارد و رمز این پیروزی پیوند مردم می باشد.

کد مطلب: ۸۳۶۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر در تاریخ ملتهای منطقه و جهان دارد.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان هویت و کربلای انقلاب اسلامی بوده و باید با وضو پا به کربلای ایران گذاشت.

وی گفت: ملت ایران تنها با اتکای به خداوند، انقلاب و دفاع مقدس را به پیروزی رساند.

امیر فهمیده افزود: حفظ و نگهداری از آثار هشت سال دفاع مقدس و ترویج ایثار و شهدا هدف اصلی ماست.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: ما همچنان پیوند خود با مردم را حفظ کرده‌ایم و بازهم ایستاده‌ایم و یقین داریم وعده الهی محقق خواهد شد.

وی گفت: ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و به بهترین صورت حضور شهدای دفاع مقدس را در هشت سال جنگ باید به تصویر بکشیم.

امیر فهمیده افزود: عمق اندیشه دفاعی تعریف شده از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی موجب شکوفا شدن اهداف و نیز ورود به حوزه جنگ غیرمنطم شد که این موجب ماندگاری نظام و همه‌گیری انقلاب اسلامی شد که امروز شاهد تاثیرگذاری آن در سراسر جهان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار