سرکار آرانی درجلسه روسای مناطق 19 گانه تهران: عصرحاضر ،عصر شنیدن است

تهران (پانا) - پروفسور محمدرضا سرکارآرانی درجلسه روسای مناطق 19 گانه آموزش وپرورش در منطقه 6 تهران عصر حاضر را عصر شنیدن دانست.

کد مطلب: ۸۰۴۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سرکار آرانی درجلسه روسای مناطق 19 گانه تهران: عصرحاضر ،عصر شنیدن است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، پروفسور محمدرضا سرکارآرانی استاد تمام دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم تربیتی و توسعه انسانی دانشگاه ناگویا ژاپن، در جلسه روسای مناطق آموزش وپرورش مناطق 19گانه تهران،که در سالن کنفرانس آموزش وپرورش منطقه 6 تهران برگزارشد، با اشاره به آموزش رویکرد بهسازی آموزش و خلق مدارس یادگیرنده اظهار کرد: همه ما به دنبال انجام تغییرات هستیم بنابراین به معلمان آموزش می دهیم که تلاش کنند، شرایط را در جهت بهینه سازی کیفیت آموزش تغییر دهند زیرا این امر باعث تغییر نگرش خود معلمان در رویکرد آموزش می شود.

وی عصر حاضر را عصر شنیدن دانست و افزود: در جهان امروز غنی سازی فرآیند آموزش و یادگیری وتوانمندسازی معلم در بستر این غنی سازی, یکی از مهم ترین راهبردهای تغییر و تحول در تربیت است.

سرکارآرانی آینده ملت ها را به توانایی نظام آموزشی و توانمندسازی معلمان در تربیت فرزندان آنها وابسته دانست و تصریح کرد: لازمه پیشرفت و داشتن آینده روشن برای کشور، بهسازی آموزش و توانمندسازی معلمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار