رييس دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي در جمع دانش آموزان سما تبريز:

تعليم و تربيت منابع انساني عامل اصلي توسعه است

رييس دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: امروزه تعليم و تربيت منابع انساني جزو برنامه هاي اصلي كشورها و عامل توسعه و پيشرفت است.

کد مطلب: ۶۶۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، انگجي در در جمع دانش آموزان سما تبريز با اشاره به هفته دفاع مقدس و ايام سوگواري حضرت امام حسين(ع) بر لزوم گراميداشت عاشورا و حماسه هاي دفاع مقدس تاكيد كرد و افزود: اينكه امروز دانش آموزان و دانشجويان در كمال آرامش به تحصيل علم و معرفت مي پردازند ، همه مرهون جانفشاني ها و از خودگذشتگي هاي شهدا است .

وي تصريح كرد : نقش علم در زندگي انسان اين است كه راه سعادت، تكامل و پيشرفت را به انسان مي آموزد و اسلام بيش از هر آيين ديگري به علم بها داده و انسان ها را به تعليم و تعلم فراخوانده است.

دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي به اهميت علم و دانش اشاره كرد و بيان داشت : كشورهايي كه منابع معدني و فسيلي ندارند تنها با تكيه بر علم ، تكنولوژي و فناوري و تربیت نیروی انسانی، نقش جهاني ايفا مي كنند.

انگجي نقطه آغازين علم و فناوري را از مدارس ابتدايي دانست و گفت: كلاس اولي ها نقطه شروع علم هستند و انشاءا... معلمين با صبر، مهرباني و گذشت در شكل‌گيري شخصيت فردي و اجتماعي آنان نقش مهمي ايفا مي كنند.

در ادامه زنگ شروع سال تحصيلي توسط رییس دانشگاه آزاد استان به صدا در آمد و دانش آموزان به كلاس‌هاي خود رفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار