خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب+مسیرها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه از ارائه خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی شهر در یوم الرغائب خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۹۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، فرخ جلالی باگرامیداشت فرارسيدن ماه رجب از خدمات رسانی گسترده این شرکت در یوم الرغائب (نخستين پنجشنبه ماه رجب)خبرداد.

وی با اعلام این مطلب گفت: با برنامه ریزی و سازماندهی مناسب و تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت به گلزار شهدای وادی رحمت و سایر آرامستانهای شهر و همچنین با نظارت و کنترل عوامل اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی وانتظامی، خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در یوم الرغایب ارائه خواهد شد.

جلالی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی با اختصاص بیش از 150 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از آغازین روز پنجشنبه دهم فروردین ماه سال جاری جابجایی مسافرین محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت.

مدیرعامل اتوبوسرانی تصریح کرد: در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوسهای تندرو، خدمات روزمره خود را با تمامی توان ارائه خواهند نمودو شهروندان عزیز می توانند از این خدمات نیز بهره مند شوند.

جلالی در پایان افزود: تعداد 20دستگاه اتوبوس واحد گشت برای پشتیبانی خدمات رسانی در گلزار شهدای وادی رحمت جهت ارائه خدمات مطلوبتر پیش بینی شده که در صورت نیاز وارد شبکه خدمات رسانی خواهند شد.


وی تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی با تمامی توان و با ارائه خدمات مناسب و بهینه به لحاظ کیفی و کمی در مسیر های ذیل در یوم الرغائب در خدمت شهروندان عزیز خواهد بودکه انتظاردارد شهروندان عزیز در جهت کاهش بار ترافیکی از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده نمایند.

- مسیر گلزار شهدای وادی رحمت : حرکت اتوبوسها از ابتدای پایانه محققی ضلع غربی با استفاده از اتوبوسهای بخش خصوصی تحت نظارت
- آرامستان ملک: حرکت اتوبوسها از پایانه جمهوری اسلامی از طریق اتوبوسهای مسیر 128 شهید رجایی
- آرامستان ستارخان: حرکت اتوبوسها از پایانه میدان شهداء از طریق اتوبوسهای مسیر 125ثقه الاسلام شمالی
- آرامستان بقائیه: حرکت اتوبوسها از پایانه محققی ضلع شرقی از طریق اتوبوسهای مسیر 102 شهید منتظری
- آرامستان امامیه: حرکت اتوبوسها از پایانه محققی ضلع شرقی از طریق اتوبوسهای مسیر 104 مشروطه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار