سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران:

فعالیت هیات‌های مذهبی در مدارس موجب استحکام ریشه‌های اعتقادی دانش‌آموزان می‌شود

تهران(پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) مکتب تربیت کننده و انسان ساز است، تشکیل هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی را موجب آشنایی نسل جدید با سیره‌هایی فردی و اجتماعی اهل‌بیت(ع) دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت هیات‌های مذهبی در مدارس موجب استحکام ریشه‌های اعتقادی دانش‌آموزان می‌شود

مجید حسینی‌فر در نشست صمیمی مشترک مدیران و معاونان پرورشی مناطق ۹ و ۱۸ شهر تهران با الوندی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جنوب‌غربی تهران که با هدف تشکیل هیئت های مذهبی دانش آموزی، اعزام مبلغان دینی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و در محل اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸ برگزار شد، فعالیت هیئت‌های مذهبی دانش آموزی در مدارس را موجب استحکام ریشه های اعتقادی نوجوانان و جوانان دانست و افزود: تشکیل هیئت های مذهبی یکی از ابزارها و شیوه های کارآمد در جنگ نرم و در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی محسوب می شود.

حسینی فر گفت: آموزش و پرورش مطابق سند تحول بنیادین به دنبال توسعه فعالیت‌های دینی و مذهبی است و تشکیل هیئت های مذهبی دانش آموزی کمک شایانی به دستیابی به این هدف می‌کند.

وی با اشاره به تاثیر مثبت حضور مبلغان دینی و مذهبی در مدارس که می تواند نقش مهمی در شناخت بخشی به هویت دینی دانش آموزان داشته باشد گفت: در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت و حساسیت‌های فرهنگی جامعه دانش‌آموزی ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مراکز دینی بیش از پیش احساس می شود.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۹ ضمن اعلام آمادگی کامل منطقه ۹ جهت همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی جهت استفاده از ظرفیت مبلغین و روحانیون این سازمان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل دو سویه با سازمان تبلیغات اسلامی و با توجه به نیازهای مدارس و دانش‌آموزان در زمینه‌های مشاوره مذهبی بتوان گامی در راستای تربیت دینی دانش آموزان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار