معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان تأکید کرد:

توانمند سازی مربیان و داوران از وظایف اصلی هیئت های ورزش دانش آموزی است

رشت ( پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان گفت: معلمان ورزش با شناسایی استعدادهای ورزشی در آموزشگاهها زمینه تقویت ورزش دانش آموزی و همچنین پشتوانه سازی ورزش حرفه ای را فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توانمند سازی مربیان و داوران از وظایف اصلی هیئت های ورزش دانش آموزی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی در مجمع سالانه ورزش دانش آموزی استان با اشاره به جایگاه والای ورزش استان در کشور با وجود شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا، دانش آموزان دختر و پسر گیلانی در مسابقات شطرنج که به صورت برخط برگزار شد، مقام های نخست را از آنِ خود کردند.

وی با بیان وجود شرایط جدید پس از همه گیری کرونا خاطرنشان کرد: در شرایط جدید که فعالیت های میدانی کاهش یافته است باید ورزش در خانه و همچنین دوره های دانش افزایی معلمان و داوران را تقویت کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر ضرورت تبدیل تهدیدها به فرصت در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: در این مدت، 6 میلیارد تومان سرانه بهداشتی در اختیار مدارس استان قرار گرفته است و به این ترتیب ضریب سلامت مدارس ارتقا یافته است.

بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور که به صورت ویدئویی در این نشست حضور داشت با اشاره به شرایط فراگیری ویروس کرونا در جهان اظهار کرد: فیلم های ورزشی در 12 رشته تولید شده که برای ارائه در شبکه شاد بارگذاری شده است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده تمام وقت از نیروهای فرهنگی در فدراسیون ورزش دانش آموزی و هیئت های ورزش دانش آموزی در استانها مقرر است که در برنامه هفتم توسعه کشور این مشکل مورد توجه قرار گیرد و نیروها همچون در سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی تعیین تکلیف شوند.

خاکپور رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان گیلان نیز با اشاره به شرکت 2 هزار همکار در کارگاههای تخصصی ورزشی اظهار کرد: دانش افزایی و عملی شدن آموزه های علمی در فرآیند آموزش هدف از برگزاری این کارگاهها بوده است.

وی درآمدزایی ناشی از در اختیارگیری سالن های ورزشی و اجرای دقیق تفاهمنامه همکاری ها بین آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان را برخی از مهم ترین مطالبات هیئت ورزش دانش آموزی ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار