مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

دانش‌آموزان ادامه دهنده راه شهدا هستند

شهرری (پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری دومین طرح ملی لاله های روشن از 5تا 12 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ادامه دهنده راه شهدا هستند

محسن‌نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه گفت: امسال دومین دوره از برگزاری طرح لاله‌های روشن با عنوان چهل هزار شهید ، چهل هزار یاد‌واره و چهل هزار مدرسه است که در آذر ماه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در هر مدرسه و شهر یک شهید شاخص با محوریت شورای دانش‌آموزی انتخاب می‌شود که امسال تصمیم گرفته‌ایم شهیدی که انتخاب می‌شود از خانواده دانش‌آموز همان مدرسه و یا فرهنگیان مدرسه مورد نظر باشد و اگر در آن مدرسه چنین موردی وجود نداشت از اسم کوچه که به نام شهید آن منطقه است و اسم مدرسه که با نام آن شهید مطهر شده است استفاده کرد و از آن به عنوان شهید شاخص نام برد.

نوروزیان افزود: مدارس امروز در راستای توسعه و ترویج اهداف شهدا گام برداشته و دانش‌آموزان امروز هم تداوم دهنده راه شهدا و همکلاسی‌های خود در دوران دفاع‌مقدس هستند .

او با اشاره به شان بلند مرتبه شهدا در جامعه گفت: شهدا برای تمام افراد جامعه جایگاه ویژه‌ای دارند و دانش‌آموزان نسل امروز نباید اجازه دهند که با گذشت زمان، ایثار و فداکاری شهدا به دست فراموشی سپرده شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد : بی‌شک دانش‌آموزان ادامه دهنده راه و روش شهدا خواهند بود و جان‌فشانی و از خود‌گذشتگی آن‌ها را هرگز فراموش نخواهند کرد .

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار