دبیر پویش کتابخوانی ماه رمضان سازمان دانش‌آموزی استان یزد:

استقبال صدها نفری دانش آموزان و فرهنگیان از پویش کتابخوانی رمضانی

یزد(پانا)- دبیر پویش‌های کتابخوانی سازمان دانش‌آموزی استان یزد، از استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور از دو پویش کتابخوانی ماه رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال صدها نفری دانش آموزان و فرهنگیان از پویش کتابخوانی رمضانی

زهرا رستگار، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان یزد و دبیر پویش‌ کتابخوانی ماه رمضان، در گفت و گو با پانا در مورد پویش‌ کتاب ‌خوانی ماه رمضان گفت: به همت سازمان دانش‌آموزی استان یزد، دو پویش کتاب‌خوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.  

وی افزود: اولین پویش به نام "روزه با طعم کتاب" با محوریت  کتاب "ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند" که یک رمان راجع به آشنایی راهب مسیحی با شخصیت امام علی(ع) است ویژه دانش‌آموزان سرتاسر کشور برگزار می‌شود. دومین پویش هم با نام "بهار بندگی" و با محوریت کتاب " روزه، دریچه‌ای به عالم معنا" به قلم استاد طاهر زاده، ویژه فرهنگیان سراسر کشور در حال برگزاری است.

رستگار در ادامه با اشاره به استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان از این پویش گفت: خرسند هستیم که تا به امروز صدها نفر از دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی ما در سرتاسر کشور در این پویش شرکت کرده و به مطالعه این کتب ارزشمند پرداخته‌اند.  

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان ضمن دعوت از دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت در این پویش افزود: سازمان دانش‌آموزی استان یزد این پویش کتابخوانی در راستای تحقق تربیت در ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزاری کرده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار