حضور موفق و موثر دانش آموز ان تشکیلاتی درعرصه های مختلف اجتماعی

یزد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد در حاشیه برگزاری اردوی تشکیلات پیشتازان استان گفت: دانش‌آموزانی که در تشکیلات دانش‌آموزی نقش آفرین بوده اند حضور موفق و موثرتری در عرصه های مختلف اجتماعی دارند.

کد مطلب: ۹۳۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور موفق و موثر دانش آموز ان تشکیلاتی درعرصه های مختلف اجتماعی

"حسینعلی ملانوری شمس" درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: بیست و یکمین دوره اردوی تشکیلاتی - مهارتی اعضای پیشتاز استان یزد با هدف تمرین و ممارست آموخته ها، اعضای تشکیلات دانش‌آموزی دراردوگاه شهید صدوقی سانیج درحال برگزاری است.

وی از حضور 750 دانش‌آموز برگزیده تشکیلاتی که بیشتر به عنوان یاور مربی در مدارس فعالیت داشته اند در این دوره از اردو خبر داد و گفت: این اردو پیش مقدمه اردوی ملی است و بیشتر نقش انتخابی دارد.

ایشان خاطرنشان کرد: برگزیدگان این اردو در اردوی ملی تشکیلات دانش‌آموزی شرکت می کنند که آن اردو بیشتر جنبه رقابتی خواهد داشت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد با تاکید به نقش اردوی تشکیلاتی در ارتقای مهارت های ارتباطی و اجتماعی برای حضور قوی تر و موثرتر در جامعه افزود: دانش‌آموزان تشکیلاتی ما قطعا دربرخورد با مشکلات احتمالی بهتر می توانند آن را تدبیر کنند.

"ملانوری" فعالیت دانش‌آموزان پیشتاز در عرصه دانش و تربیت را ستود و افزود: دانش‌آموزان ما هم در عرصه درس و هم در عرصه تربیت و اخلاق موفق هستند.

وی از همراهی مربیان تشکیلات دانش‌آموزی استان قدردانی کرد و گفت : این مربیان در طول سال درکنار دانش‌آموزان بوده اند و همراهی این عزیزان در اردوی استانی و کشوری ادامه دارد.

این مسئول در پایان به جایگاه دانش‌آموزان تشکیلاتی استان در کشور اشاره کرد و گفت: اعضای تشکیلات دانش‌آموزی استان در زمره 5 استان برتر کشور هستند و یزدی ها در عرصه تشکیلاتی به ویژه در جنسیت دختران حرف برای گفتن داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار