مردم لنگرود همراه با ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

لنگرود (پانا) - راهپیمایی روز قدس در لنگرود همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به رسم هر ساله برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم لنگرود همراه با ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آغاز شد و ملت ایران با سر دادن شعارهای ضد استکباری، یکصدا فریاد زدند که اسرائیل رفتنی است.

راهپیمایی روز قدس امروز به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد و ملت روزه‌دار ایران، بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده، فریاد خشم و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

شعار راهپیمایی روز قدس امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» بود و از آنجا که ماه‌هاست مردم مظلوم فلسطین و غزه، زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم لنگرود همراه با ملت بزرگ ایران  قبل از ساعات اعلام‌شده در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در لنگرود از  مقابل سپاه ناحیه به سوی مسجد جامع حدود ساعت 10:30 صبح آغاز شد و از میدان اصلی شهر عبور و به سوی میعادگاه نماز جمعه حرکت کرد.

سخنران مراسم روز قدس امسال، حجت‌الاسلام  مهدی نقوی (امام جمعه شهر لنگرود) بود و نماز جمعه نیز به امامت ایشان اقامه شد.

ایراد خطبه‌ها و قرائت قطعنامه راهپیمایی با تکبیر و تایید مردم نمازگزار انجام شد.

حضور خانواده‌ها و پدران و مادران با فرزندان خود و حضور دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی و سایر تشکل‌ها در راهپیمایی امسال بسیار پررنگ بود. پویش عروسک به یاد شهدای کودک غزه، اهتزاز پرچم فلسطین و ایران در کنار هم، حمل پلاکارد با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا و استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم غزه، نقاشی پرچم ایران و فلسطین با رنگ‌های انگشتی روی صورت بچه‌ها از جمله برنامه‌های راهپیمایی امروز بود.

دانش‌آموزخبرنگاران: ملیکا طاهری‌فر، نیایش طاهری‌فر و معصومه طالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار