بازدید سرزده سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از مدارس یاسوج

یاسوج (پانا) - همزمان با ۱۴ فروردن و اولین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال ۱۴۰۳ سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن بازدید از برخی مدارس شهر یاسوج از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های آموزشی آنان قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از مدارس  یاسوج

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛ محمد جمالی با حضور در دبیرستان دخترانه معارف متوسطه اول، دبیرستان زینبیه متوسطه دوم و دبستان دخترانه ۱۷ شهریور با مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد.

سرپرست آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور در برخی کلاس‌های درس ضمن تبریک سال نو با دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد.

جمالی سپس در جمع مدیر، عوامل اجرایی و معلمان دبیرستان دخترانه معارف یاسوج با بیان اینکه پیشرفت آموزش و پرورش از کف کلاس و مدرسه شروع می‌شود، گفت: همه پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش‌آموزان است.

وی با تبریک سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن به همه فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان نسل‌های آینده‌ساز ایران اسلامی، نقش مؤثری در راه عزت، استقلال، اخلاق، معنویت و موفقیت‌های نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف دارند که باید در محیط مدرسه به خوبی پرورش پیدا کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن تشکر از مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه معارف که با دغدغه و حساسیت، بحث آموزش و تربیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: ارتباط موثر و مستمر با اولیای دانش‌آموزان، نقش مهمی در پیشرفت دانش‌آموزان دارد که انتظار می‌رود مدیران همه مدارس در این زمینه، تعامل و ارتباط تنگاتنگی با اولیای دانش‌آموزان داشته باشند.

جمالی افزود: پس از پایان تعطیلات نوروزی در سال  جدید، امروز فعالیت آموزشی مدارس از سر گرفته شد که انتظار می‌رود اولیا جهت حضور منظم دانش‌آموزان در کلاس درس، همکاری موثری با مدارس داشته باشند تا از فرصت باقیمانده سال تحصیلی نهایت استفاده را ببرند.

مدیر دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یاسوج نیز با ابراز خرسندی از بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در آغازین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال نو گفت: دبیرستان معارف با ۱۸۰ دانش‌آموز متوسطه اول و ۵۵ دانش‌آموز متوسطه دوم با رویکرد آموزشی و تربیتی در راه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گام برمی‌دارد.

گوهر باقرپور با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فضای آموزشی مناسب، تاثیر بسیار زیادی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد که انتظار داریم جهت حل مشکل فضای آموزشی، مسئولان استانی، آموزش و پرورش استان وشهرستان در این زمینه ما را یاری کنند.

در این بازدید که عظیم صالح‌پور (مشاور اجرایی مدیرکل)، محمد دانشی‌نسب (رئیس اداره ارزیابی عملکرد) و لقمانی (رئیس اداره طرح و برنامه) حضور داشتند، معلمان و دانش‌آموزان که با شور و شوق، اولین روز فعالیت آموزشی در سال نو را آغاز کرده بودند از بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش استان از دبیرستان معارف ابراز خوشحالی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار