دومین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشست سالانه نوروز شناسی در لنده برگزار شد

لنده (پانا) - دومین نشست سالانه نوروز شناسی شهرستان لنده با همکاری انجمن اهل قلم و با حضور اساتید، نویسندگان و شاعران برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
دومین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشست سالانه نوروز شناسی در  لنده برگزار شد

دومین نشست نوروز شناسی که توسط شهرداری و شورای شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد و در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد، شامل برنامه‌هایی متنوعی از جمله: شعر خوانی، شاهنامه خوانی و سخنرانی اساتید پیرامون نوروز بود که مهمترین و ارزنده ترین بخش مختص به کودکان بود. 

در این نشست کودکان 3 تا 9 ساله برای حضار برنامه‌هایی شامل شاهنامه خوانی، غزل خوانی و ... را اجرا کردند که با استقبال زیادی همراه شد.

در پایان این مراسم از این کودکان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: آرزو آزاده

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار