مدیرکل جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

یاسوج (پانا) - در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مسؤلان استانی مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.

لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این آیین گفت: کانون مرجعیت تربیت کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد.

امین کمالوندی اظهار کرد: مربیان کانون به مثال موم عاشقی می‌مانند که با توجه به نیاز و شرایط تغییر حالت می دهند و از شیره وجود خود در کودکان و نوجوانان می‌دمند.

کمالوندی با بیان اینکه اگر دستگاه های فرهنگی ساخته شود، زندان ها کوچکتر و کلانتری ها کاهش پیدا می کند، افزود: ما طرحی به نام شاداب سازی مراکز داریم که پیاده کردن این طرح موجب افزایش شادابی و افزایش سلامت روان و به تبع آن کاهش آسیب ها اجتماعی می‌شود.

2

ارتباط نزدیک نسل نوجوان امروز با فضای مجازی، یک تهدید جدی برای این قشر است 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه بخش زیادی از آسیب‌هایی که در جامعه ما وجود دارد به دلیل بی‌توجهی به نوجوانان است، افزود: فاصله بین مسائل اخلاقی، تربیتی و دینی دلیل بروز بسیاری از این آسیب‌هاست.

جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اینکه ارتباط نزدیک نسل جوان و نوجوان امروز با فضای مجازی، یک تهدید جدی برای این قشر است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند با تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اخلاقی جایگزین خوبی برای این فضا ایجاد کند و از آسیب‌های ناشی از آن بکاهد.

3

کانون پل ارتباطی بین خانواده، مدرسه و کودک و نوجوان است

مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای،گفت: طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) امید و آینده این کشور به دست کودکان و نوجوانان است که امروزه کانون پرورش فکری باید بستر رشد اخلاقی و تربیتی فرزندان ایران اسلامی را فراهم کند.

سلیمان شهبازی با بیان اینکه کانون پل ارتباطی بین خانواده،مدرسه و کودک و نوجوان است، افزود: اگر ما توانستیم این پل را به عنوان نقطه امن کودکان و نوجوانان ایجاد و همچنین از ظرفیت مدارس استفاده کنیم و کانونی شاد و برنامه محور داشته باشیم می توانیم به آینده فرزندانمان امیدوار باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه پویا، مدرسه‌ای است که کادری دغدغه مند دارد خاطرنشان کرد: نیاز ما در مراکز، کانون و مدارس، مربیانی دغدغه‌مند است که فرزندان ایران را فرزندان خود بدانند.

مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه کانون باید خلاقیت محور و متناسب با جغرافیای استان باشد، گفت: کانون منبع امنی برای شناسایی استعدادها، رغبت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان است.

سلیمان شهبازی از نخبگان استانی و دارای دکترای تخصصی مشاوره خانواده است که از سوابق و افتخارات علمی او می توان به رتبه اول کارشناسی ارشد، مدرس دانشگاههای دولتی، آزاد و پیام نور، تالیف چندین کتاب در حوزه روان شناسی، ثبت دهها مقاله علمی و پژوهشی، مشاوره برتر استان در سال  های ۹۸ و ۱۴۰۰ ، برگزیده استانی جشنواره جابر ابن حیان در سالهای ۹۲ و ۹۵ اشاره کرد.

همچنین از سوابق کاری او می توان به مشاور مدیر کل تعاون و رفاه استان، مشاور جوانان مدیر کل آموزش و‌پرروش استان، عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، کارشناس رسمی صدا و سیما، عضو سازمان نظام مشاوره و روان شناسی کشور، رئیس مجمع مربیان و فرهنگیان تشکیلاتی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید فخری‌زاده، عضو کنسرسیوم صادراتی استان،عضو اتقاق فکر اداره کل تعاون، کار و رفاه استان و عضو کلنیک صنعتی سازمان بسیج مهندسی استان اشاره کرد.

پیش از این کبری اخلاقی‌نیا مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار