مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان؛

بهار فرصتی ارزشمند برای تازه‌شدن و باز‌نگریستن بر چگونه زیستن است

پانا ( کرمان) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان ضمن تبریک سال نو بیان کرد‌ بهار فرصتی ارزشمند برای تازه‌شدن و باز‌نگریستن بر چگونه زیستن است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بهار فرصتی ارزشمند برای تازه‌شدن و باز‌نگریستن بر چگونه زیستن است
«بسم الله الرحمن الرحیم

«فَانْظُرْ إِلَىٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ إِنَّ ذَٰلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَىٰ ۖ وَهُوَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»

«پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت‌، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست‌» (روم‌، آیه ۵۰)

بهار تجلی زایش برکات و نمایش نعمات خداوندی و نوروز نماد نو شدن و تجدید جوانی جهان کهن است. همزمانی آغاز سال نو با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان از جلوه‌های پروردگار متعال در جهان هستی و فرصتی ارزشمند برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن مان است. با پیوند‌خوردن سال نو و ماه مبارک رمضان، قرار است بهار طبیعت همزمان با بهار قرآن غبار از دل و جان بندگان بزداید و زمینه ارتباطی عارفانه را با خالق زمین و آسمان مهیا سازد.

حلول سال نو و نوروز باستانی را به محضر هم میهنان و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و به ویژه دانش آموزان عزیز، معلمان سختکوش و پرتلاش و همه همکاران فرهنگی صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال پیش رو که طلیعه آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان قرین شده ، عزت، توفیق و سلامتی همدم و همراه شما باشد. »

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار